עורך דין גירושין – גישור גירושין

גישור גירושין על ידי עורך דין גירושין

לקראת פרידה מזוגיות ? מגשר, שהינו גם עורך דין לגירושין, יסייע לך לעשות זאת בצורה מכובדת.

הליך פרידה מזוגיות הינו, מטבעו, קשה רגשית, ומוגדר בפסיכולוגיה כתקופת אבל בו נמצא כל אחד מבני הזוג כתוצאה מהפרידה, וזאת אף אם הוא בחר ויזם את הפרידה. התהליך קשה אף יותר כאשר בני הזוג הם הורים, ומשמעות הפרידה אינה רק זוגית אלא גם משפחתית. לכן, חשוב מאוד, בכדי למזער את הפגיעה ככל הניתן, לעשות זאת באמצעות הליך גישור המנוהל על ידי עורך דין גירושין, בכובעו כמגשר.

מעבר לתחושת ה – win-win שבני הזוג צפויים לחוות, הרי שהליך הגישור מסייע בהפחתה של רצון "בנקמה", והכי חשוב – מותיר את הילדים המשותפים מחוץ לסכסוך, ועם הורים, אשר לאחר הליך גישור גירושין מסוגלים לתקשר ביניהם, לפחות בכל הנוגע לילדיהם המשותפים.

מתי לפנות לתהליך גישור גירושין?

הליך גישור מתנהל באופן בו המגשר הינו צד נטרלי, הוא אינו מכריע ואינו פוסק אלא רק עוזר לצדדים להגיע להסכמות בנושאים הכרוכים בגירושין.

המגשר אינו יכול לייעץ משפטית לצדדים ו/או למי מהם, ולכן מומלץ בטרם פניה להליך גישור לפנות לעורך דין גירושין, שהינו גם מגשר, בכדי ללמוד את זכויותיך וחובותיך בתוך הליך הפרידה.

תחילת הליך גישור גירושין

הליך גישור בין בני זוג שנפרדים, מומלץ כאמור שיתחיל, לאחר שכל אחד מהצדדים התייעץ עם עורך דין גירושין שראייתו "גישורית".

לאחר ששני הצדדים יודעים את זכויותיהם וחובותיהם המשפטיות הכרוכות בפרידה, הליך הגישור יוצא לדרך.

הליך גישור גירושין יכול להתבצע בנוכחות שני הצדדים בלבד, ובאם רוצים – יכול להתנהל גם בנוכחות עורכי דינם.

בהליך הגישור מקשיבים הצדדים זה לזה גם ברגעים שמאוד קשה לעשות כן, והמגשר בשלב הראשון מלקט את הנושאים הכרוכים בפרידה, כגון: משמורת הילדים, מזונות הילדים, פיצויים, חלוקת רכוש וכיוצ"ב.

כשהמגשר הינו גם עורך דין גירושין ישית את לב הצדדים לנושאים נוספים שלא הועלו על ידם, וחשוב כי יסדירו ביניהם במסגרת הליך הפרידה.

סיום הליך גישור גירושין

בסוף הליך גישור גירושין, אשר הינו קצר באופן משמעותי מהליכים בבית משפט, ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמות ביניהם על כל הנושאים העומדים על הפרק, ויצאו בהרגשה של WIN WIN, עורך המגשר את הסכם גירושין.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות עם עו"ד מורן אלסאיג בני חייגו עכשיו 050-6793821

או השאירו פרטים כאן ליצירת קשר

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן