עורך דין גירושין

במה עוסק עורך דין גירושין, ומהו תפקידו ?

גירושין כיום אינה נחשבת עוד כמילה "גסה".

תופעת הגירושין הלכה והתרחבה עם השנים, ועימה הצורך של כל אחד ואחת מאיתנו, שנמצא בפתחו של הליך גירושין, להתייעץ עם עורך דין גירושין, לקבלת ידע באשר למצבו המשפטי בתוך התא המשפחתי, במקרה של גירושין.

(גם זוגות לפני חתונה, בעיקר כאלו שמדובר עבורם בפרק ב' בנישואין, נוהגים לעיתים להתייעץ עם עורך דין גירושין, בכדי להבין טוב יותר את זכויותיהם וחובותיהם במקרה שחיי הנישואין ייכשלו, חלילה).

עורך דין גירושין ממפה את תמונת המצב של התא המשפחתי, כפי שמוצג בפניו על-ידך, ומסביר מיקומך המשפטי בתמונה. מיפוי התמונה על ידי עורך דין גירושין, בצורה מקצועית, שקופה, וללא כל אינטרסים סמויים חשוב להשגת תוצאות המטיבות עימך, בתוך ההליך הקשה, לעיתים, של הגירושין.

הליך גירושין בישראל דורש ממך ידע מקדים !

הליך גירושין נידון בשתי ערכאות באמצעות עורך דין גירושין: ערכאה אזרחית – בית המשפט לענייני משפחה, וערכאה דתית – בית הדין הרבני.

לכן, ישנה חשיבות כי עורך דין גירושין אשר תבחרו יהיה מקצועי ובעל ניסיון, ויידע לנווט בין שתי ערכאות אלו בכדי להביא למקסימום הצלחות בעבורך .

לצד מקצועיותו וניסיונו של עורך דין גירושין חשוב לא פחות כי עורך הדין יהיה בעל יכולת להכיל, סבלני ובעל יכולת רגישות לניהול הליך הכרוך לא פעם באמוציות קשות מצד הצדדים.

עורך דין גירושין נדרש לבנות אסטרטגיה המטיבה עימך, ולכן ישנה חשיבות עליונה לבניית אסטרטגיה בשיתוף עימך, ואשר תוביל אותך להשגת מטרותיך.

מנגד, עורך דין גירושין נדרש לנקוט בכבוד וברגישות גם בצד השני, בעיקר כאשר מעורבים בהליך גם ילדים.

בתור עו"ד גירושין אני יכולה לומר בלב שלם שבמרבית המקרים בהם נוהל הליך משפטי באופן הגון, תוך שמירת כבודו של הצד השני, סייע הדבר לא אחת בכדי לזכות בהליך ולקבל תוצאות שלשמן החל ההליך.

מנגד ישנם מקרים בהם הליך הגירושין מלווה בכאב גדול, תוך היווצרות פער תקשורתי בין הצדדים,

ואשר מוביל, בלית ברירה, לפנות להליך משפטי. יחד עם זאת, לא מעטים המקרים שניתן להסתייע באמצעות עורך דין גירושין כמגשר או כעורך משותף, אשר ינהל הליך של "גירושין בהסכמה", תוך ניסיון לפתור את הסכסוך מחוץ לכותלי ביהמ"ש.

נתקלת בבעיה בנושא גירושין? נמצא לפני חתונה ורוצה לדעת מהו הדין במקרה של גירושין

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות עם עו"ד מורן אלסאיג בני חייגו עכשיו 050-6793821

או השאירו פרטים כאן ליצירת קשר

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן