מוטרד ?! לא יודע מה נכון לעשות ?!

המקצועיות והניסיון שצברתי יסייעו לך לפתור את הבעיה

נקלעת לסכסוך משפחתי נוכח הצורך במימוש צוואה או חלוקת ירושה. אולי הגיע השעה להתנגד לצוואה או לקבל סיוע בחלוקת הירושה ?!

אין צורך להתמודד לבד. אנוכי, עו"ד מורן אלסאיג, בעלת ניסיון ומומחיות המתועלים לתחום דיני המשפחה והירושה, באופן שיסייע לך לפתרון כל סוגיה משפטית, תוך השגת התוצאות הטובות בעניינך. 

שירותי המשרד

לווי ועריכת צוואות / צוואות הדדיות בפני עו"ד יבטיח ניסוח הצוואה באופן ברור, על פי כל הכללים שבחוק הירושה, ותקטין סיכוים לסכסוכים עתידים בין יורשים. 

ייצוג בפני הרשם לענייני ירושה ובבית הדין הרבני, בבקשות לצו ירושה ובבקשות לצו קיום צוואה. 

ייעוץ וייצוג בפני בית המשפט בהליכי סכסוכי ירושה. כגון: התנגדות לצוואה, התנגדות לירושה, חלוקת ירושה בין אחים, זכויות בירושה וכו'. 

לרבים כבר עזרתי. גם לך אוכל לעזור!

אודותיי

אני מורן אלסאיג בני, מנהלת משרד עצמאי בפ"ת מאז שנת 2011.

את מסלול עיסוקי בעולם המשפט התחלתי בשנת 2005 בעבודתי כטרום מתמחה במשרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה במקביל ללימודי המשפטים.

נחשפתי ולמדתי את עולם המשפט בהקשר ליחסים במשפחה ובעיקר למדתי את המלכודות שתומן לנו המשפט בתוך המשפחה וממה צריך להיזהר.

בהמשך, המשכתי כמתמחה ולאחר קבלת רישיון עריכת הדין בשנת 2009 התחלתי לעבוד כעורכת דין במשרד עורך דין אחר, מתוך רצון ללמוד ולהיחשף לגישות נוספות בניהול תיקי משפחה וסיוע לאדם הנפל למלכודת במשפחה.

במקביל ללמידה המשפטית וההקשבה לאני מאמין שלי לאופן ניהול תיקי משפחה, הבנתי שאוכל להיות שלמה עם עצמי רק אם אנהל את תיקי המשפחה ואסייע לאנשים שנמצאים במצוקה ונפלו למלכודת במשפחה, בדרך בה אני מאמינה.

כל לקוחותיי בעבר ובהווה יודעים ומרגישים שהם לא "עוד תיק". כל אחד הוא עולם במלואו, מלבד מקצועיות שיש גם ללא מעט עורכי דין,
אני מציעה ועומדת מאחורי כך שכל אחד שנכנס למשרדי ישמע את המצב המשפטי לאשורו אף אם לא פשוט לו, כאחד האדם, לשמוע מה שאינו לטובתו. מפי לא תשמע הבטחות שאי אפשר לקיים. כשהמצב המשפטי ברור כל הפתרונות יוצגו בפניך תוך הבנה של משמעות כל פתרון ופתרון. רק לאחר הבנה מלאה גם אם משמעותה מתן הסבר שוב ושוב אחתור בעבורך להגעה להסכם  (פתרון שטוב בכל המקרים) ורק אם אין ברירה אחתור בעבורך לפתרון הטוב ביותר בערכאה השיפוטית.

 

צור קשר עכשיו

Call Now Button
×
דילוג לתוכן