גירושין – בית דין רבני או בית משפט לדיני משפחה

החלטת להתגרש ?! האם עליך למהר לבית הדין הרבני או לביהמ"ש לענייני משפחה ?

סוגית הגירושין בין בני זוג יהודים הינה בסמכות בלעדית של בית הדין הרבני – רק בית הדין הרבני מוסמך לתת פסק דין הקובע כי על הצדדים להתגרש!

בהליך גירושין טומנים לצידם נושאים רבים המצריכים הכרעה, ביניהם: הכרעה בעניין משמורת הילדים ומזונותיהם, הכרעה בעניין מזונות האישה, הכרעה בעניין רכוש הצדדים, וכו'.

נושאים אלו אינם בסמכות הבלעדית של בית הדין הרבני אלא גם ביהמ"ש לענייני משפחה מוסמך לדון בעניינם אלו.

שיטת הדיון וסדרי הדין השונים ביהמ"ש לענייני משפחה ובבית הדין הרבני מובילים לא אחת לתוצאות שונות לחלוטין במקרים זהים. לכן, ישנה חשיבות רבה בפני איזו ערכאה עניינך נדון.

למעשה, ישנה תחרות בין שתי הערכאות בשיטת כל הקודם זוכה. בן הזוג שיגיש את תביעותיו ראשון לערכאה אותה הוא בחר יזכה להתדיין בענייניו בערכאה אשר תטיב, ככל הנראה, עימו ואילו תפגע באינטרסים של בן הזוג האחר.

לכן, ישנה חשיבות רבה לאיזו ערכאה עליך להגיש את תביעותיך ומתי! רבים חושבים שעל הבעל למהר ולהגיש תביעותיו בבית הדין הרבני ואילו על האישה להגיש תביעותיה בביהמ"ש לענייני משפחה – אך אין הדבר נכון! כל מקרה לגופו!

כעת, שפניך לגירושין ושעון הזמן הוזל ועלול להיות בעבורך מכשול להשגת התוצאות הטובות ביותר בעבורך חשוב לקבל ייעוץ פרטני מעו"ד המתמחה בתחום בטרם הינך רץ באופן אוטומטי לערכאה הנחשבת, כביכול, הטובה ביותר בעבורך.

אני דוגלת בשיקוף כל האינטרסים של הלקוח והצגת תמונת ראי כוללת, באופן המאפשר מסלול מהיר לגירושין נכונים, עם התוצאות הטובות ביותר ללקוח, בפרק הזמן הקצר ביותר, ככל הניתן.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות עם עו"ד מורן אלסאיג בני חייגו עכשיו 050-6793821

או השאירו פרטים כאן ליצירת קשר

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן