מאחורי דלת הדירה

מאחורי דלת הדירה

בוקר יום שבת, יום יפה בחוץ. בעוד ישנן משפחות שמתארגנות בבית לצאת לבילוי משותף או לארוחת בוקר משפחתית, מאחורי דלת משפחת כהן נרקמת מזימה.

נטלי התעוררה משנתה בחדר השינה, ויצאה לסלון, שם ישן  אסף, בעלה, על הספה. אתה שומע?! "כולם צוחקים עליך שאתה נשאר בבית…  אני אבנה לך ארון קבורה בסלון, הסברתי לך כבר. אני ארצח אותך". הבנתי, השיב אסף, לקח את כוס הקפה, ויצא מהבית להירגע.

תפסה נטלי את ראשה, ואמרה בליבה: "מה הוא הולך, למה הוא לא צועק ומאיים", פתחה את דלת הדירה וצעקה לעבר חדר המדרגות : "דביל, בעל, עלאק.."

לא עבר זמן רב, והטלפון של אסף מצלצל. שלום, מדברים ממשטרת ישראל. התקבלה תלונה מאשתך נטלי, אתה מתבקש להגיע לחקירה. בחדר החקירות התברר שלא הרבה זמן לאחר שיצא מהבית ניגשה נטלי לתחנת המשטרה, וטענה שאסף תקף אותה, וזרק לעברה חפצים.

טוב, שמענו אותך, נאמר לו בתחנת המשטרה. אנחנו מוציאים לכם צו הרחקה אחד מהשני לחמישה ימים. שוטר ילווה אותך לקחת בגדים מהבית.

חמישה ימים של שקט מתוח, במהלכם לא ברור מה יעלה בגורל המשא ומתן שהתנהל עד אז בין עורכי הדין.  המשא ומתן התחיל בעקבות הגשת תביעת גירושין מטעם אסף,  שהחליט להתגרש לאחר שחששותיו בדבר בגידתה של נטלי אומתו. נטלי טענה שיש לו הפרעה, שהוא הוזה, וביקשה שבית הדין יעזור לה לעשות שלום בית. היא לא ידעה שהתביעה הוגשה רק לאחר שכל הראיות והסרטונים שחשבה שמחקה מהמחשב הביתי שוחזרו ונמצאים בידיו. אסף שמע להנחייתי  ופעל על פיה, והחל ממועד הפגישה הראשונה שלי איתו הסתובב עם מכשיר הקלטה צמוד לגופו 24 שעות ללא הפסקה, כולל באמבטיה ובשירותים, והמשיך לחיות בביתו, כיוון שזה הוא ביתו !

חמשת הימים הסתיימו עם קבלת מעטפה למשרדי – הזמנה לדיון. נטלי פנתה לבית המשפט, וביקשה צו הגנה. היא חוששת לחייה, ומבקשת שבית המשפט יאריך את הצו שניתן על ידי המשטרה. נטלי לא ידעה שבקשתה זו הינה תחילתו של כדור השלג המגלגל אותה לתהום.

בבית המשפט נחשפו ההקלטות, וכך גם נחשף פרצופה של נטלי. בית המשפט נחשף לאיומים שלה כלפי בעלה, להקנטות ולדפוס פעולתה להוציאו מדעתו. נטלי חזרה בה מבקשתה, היא פתאום כבר לא מפחדת, וכמובן שצו הרחקה לא ניתן, אסף חזר לגור בביתו שלו, והמשא ומתן חודש הפעם כשמאזן הכוחות השתנה. הפעם האישה הפנימה שאסף לא "דביל".

המשא ומתן היה ארוך, אך בסופו של דבר נחתם הסכם גירושין כולל. אולם, הסכם הגירושין לא הביא לסיומו של אותו בוקר שבת, בו טענה כי תקף אותה. אומנם בית המשפט לא נתן צו הרחקה, ועל פניו החיים חזרו למסלולם הנורמטיבי, אך במקביל לניהול משא ומתן לגירושין  נדרש היה להתמודד גם עם המשטרה. אסף היה צריך להוכיח את חפותו, בעוד עתידו התעסוקתי בסכנה אם יתנהל כנגדו הליך פלילי. אסף היה צריך להוכיח שלא היה בבית בזמן שטוענת נטלי שתקף אותה.

ההקלטות נחשפו גם בפני המשטרה, והוכח שהתלונה הייתה תלונת שווא, ויותר מכך – שנטלי זו שנהגה באלימות, באיומים ובכוחניות, תוך שמנצלת את מעמדה כאישה, חלשה לכאורה.

ההקלטות חשפו את פרצופיהם האמיתיים של הצדדים, והמשטרה הייתה חייבת להתייחס אליהן. בסופו של דבר התלונה שהגישה נטלי הפכה לכתב אישום כנגדה, להרשעה ולמאסר על תנאי.

# 27.11.2022

 

 

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן