משא ומתן שהסתיים במשפט

השבוע הסתיים לו עוד תיק.

מבחינתי נכון ומדויק יותר לומר כי עוד משפחה שמה מאחוריה פרק משמעותי בחייה, כזה שהקשה עליה, עד כי נאלצה לפנות לעזרת בית המשפט.

מקרה בו אב החליט שאינו מעונין להכיר בילדו שלו, עוד לפני שנולד,

החלטה שבוודאי קל יותר לחזור ממנה אחרי שהנפש הכי טהורה ומתוקה יוצאת לאוויר העולם.

אבל במקרה הזה – לא !

מדובר באבא, שגם לאחר הולדת בנו לא הפסיק לייחל למותו של בנו, לראות בו, ביצור הקטן פרי זרעו, כמי שגוזל את כספו, ולחזור באוזני אם בנו שהיא עוד תצטרך להשתמש בכספי המזונות לטובת בניית קבר לבנה, בנו.

כמי שדוגלת לעשות כל הניתן בכדי להגיע להסדר ולהסכמות בהסכם, עשיתי מאמץ רב, למרות שגישור שהתקיים לפני כן בין הצדדים – כשל.

מו"מ, במהלכו הסכימה גם מרשתי על פשרות וויתורים מצידה למרות שהסברתי לה שוב ושוב שמדובר בדמי מזונות מאוד נמוכים בנסיבות העניין. אולם, היא ראתה לנגד עיניה את הכספים שתצטרך להוציא להליך המשפטי ורצתה להשים כבר את הנושא מאחוריה.  

לכן, נאלצתי להסכים בשמה  לדרישות האב אף על פי שסברתי אחרת. אך אותו אבא חשב שיוכל לנצל זאת, והעלה דרישות מופרכות ממש בדקה ה 90, כשההסכם כבר ערוך.

מבחינתי זה היה כבר מוגזם. לגיטימי לדרוש, לגיטימי לנסות ולקבל הסכם טוב יותר, אבל צריך גם לדעת מתי להפסיק.

הודעתי למרשתי שבכל הכבוד לרצון שלה להתפשר שוב ושוב, אני כבר לא יוכל לתת לכך יד,  צריך לעשות סוף לדבר ושאני כפי שאמרתי בעבר אני מבטיחה שיהיה בסדר. בביהמ"ש תקבל דמי מזונות גבוהים יותר.

אז  פנינו, אני ומרשתי, לביהמ"ש.

בעקבות כך  אני "זכיתי" לאיומים "ולאיחולים" שונים בנוגע שלבנותיי. ימותו ואשב שבעה עליהן.

דמי המזונות הזמניים שנפסקו אכן היו גבוהים כפי שסברתי  מהסכום עליו דובר תחילה בהסכם, וכן גם השבוע התקבלה תוצאה דומה, כשנקבעו המזונות הקבועים.

אז אני אעשה הכל כדי להגיע להסכם כשאפשר, גם אם הדבר כרוך בפשרה מסוימת,  כזו שאני מאמינה שנכונה ועדיפה על פני הליך משפטי ולעיתים אקבל גם את רצון הלקוח למרות שסבורה אחרת אך כל עוד שבתמונה הכוללת אפשר "לחיות עם זה".  אבל במידה ולא – אני שם, בבית המשפט, לעשות הכל בכדי לקבל בדיוק את מה שאני מאמינה בו ושום דבר לא יעצור בעדי. גם לא איומים.

# 01.02.2024

 

 

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן