השניות בהן עולמו של ילד – התהפך

השניות בהן עולמו של ילד – התהפך

עולמו של אריאל בן ה – 7 התהפך עליו בן רגע.

הרגע בו שמע מעבר לדלת את אביו אומר לאמו שמעונין להתגרש היה רק ה"קדימון"  לתקופה מורכבת שתלווה אותו  בחודשים שלאחר מכן.

תחושת הנקם בערה באמו של אריאל, אך היא הסוותה זאת היטב בימים הראשונים.

הוא לא יכול היה לדעת כי אמו מחכה לרגע המתאים, בה תגרום לאביו לאיבוד שליטה, תוך שהיא שוב הקורבן, אך הפעם גם תפנה למשטרה, וכשהוא עתיד להיות ה"נשק" בדרך לנקמה.

היה זה ערב יום חמישי, ואריאל צפה בטלוויזיה בחדרו.  נדמה היה לו כי כל אחד מהוריו נמצא בעיסוקיו. פתאום, מחדרו, שומע ויכוח קולני בין הוריו, וכשיוצא מהחדר רואה את אמו על הרצפה, בוכה, תוך שהיא משוחחת עם המשטרה, כשבצד השני עומד אביו, תופס פניו ולא מאמין למה שקורה.

תוך מספר דקות 2 שוטרים היו  בביתו, ואריאל רואה את אביו מובל לניידת המשטרה.

הדקות האלו היו, בדיעבד, דקות הפרידה מאביו, אותו לא יפגוש שבועות לאחר מכן.

שבועות בהם לא ידע אריאל שאביו נלחם לקשר איתו, ומנגד אימו נלחמה כלביאה כך שיפגוש אותו רק בפיקוח, ומנעה בכל דרך אפשרית כל תקשורת נוספת איתו.

במאבק של אביו של אריאל אני נכנסתי לתמונה. הגשנו בקשות לביהמ"ש ללא הרף, עד אשר הוחלט באופן זמני, לאחר מספר שבועות, כי יתקיימו מפגשים ללא פיקוח, אך גם ללא לינה .

אומנם התחדש הקשר בין אריאל לאביו, אך המפגשים החוזרים בין הוריו, בימים בהם הגיע אביו לפגוש אותו, לא הקלו על מצבו הרגשי שהלך והדרדר, והדבר בא לידי ביטוי בחזרה לבריחת שתן, גמגום ובעיות חברתיות.

אם לא די בכך הגיעה השבת השחורה, 7 באוקטובר, שעצרה הכל, שכן המפגשים עם אביו כללו נסיעות,  באזורים החשופים לסכנה.

לעשרות רבות של ילדים הייתה השבת השחורה נקודת מפנה לדברים רעים וקשים, אבל לילד הקטן הזה, אריאל, המלחמה סימנה גם נקודת מפנה חיובית.

והיום, בנר האחרון של חנוכה, אני יכולה לומר באופן סופי שלילד הזה קרה נס.

המלחמה, אשר כתוצאה ממנה איבד כל אחד מההורים חברים יקרים ואהובים, כמו גם סיפורי הזוועות שנחשפו, הביאו אותם להבנה של חשיבות הקשר של הילד עם כל אחד מהוריו, ולהבנה שנקמה אינה דרך פעולה לגיטימית כנגד  אביו של ילדך, ילד היקר לך מכל, גם אם הזוגיות ביניכם נמוגה וישנו עדיין כעס ומרמור.

היום, ביום אחרון של חנוכה, אפשר לומר שבחודשיים האחרונים זוכה אריאל להיות עם שני הוריו ללא כל הגבלה, תוך שהוא צופה בהם משוחחים ללא "מתח באוויר". אם לא די בכך, הרי שרואים כבר שיפור במצבו הרגשי של אריאל, ש"אוטוטו" יזכה לכך שהתקופה הקשה תהיה זיכרון עבר,  בעוד ממש בקרוב יחתמו הוריו על הסכם גירושין כולל, שמתגבש בימים אלו, ברוח טובה ובצורה מכבדת.

# 14.12.2023

להתייעצות ותיאום פגישה צרו קשר ואשמח לחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×
דילוג לתוכן